Sunday, July 29, 2007

كل سنة واحنا مدونين يا حرنكش

علي فكرة يا جماعة النهاردة 30/7/2007 يبقي عدي علينا سنة بالتمام والكمال عليا انا والواد حرنكش كمدونين وعلي فكرة انا وحرنكش اصدقاءجامدين جدا وانشاء الله كل سنة علاقتنا تبقي اقوي و احسن من السنة اللي قبلهامع مرور سنة علي مدونتنا الحمد لله دلوقتي انا اتخرجت وبقيت مهندس وحرنكش حقق جزء من احلامه في مجال السينما واخرج اولي افلامه الديجيتال وبالرغم من اني في فترة من الفترات كنت محبط من موضوع التدوين الااني بالفعل بقي ليا ذكريات جميلة مع التدوين والمدونين زي الواد محمد عادل ( ميت ) ومحمد الطاهر ( مواطن مصري واخد علي قفاه ) عمر الهادي ( اسد )واحمد بدوي ( بدوي الرابع عشر )ورامي ( أيوب ) وجيمي هوود ومحمد فؤاد وتويو وكمان كايند جرل اللي علي طول بستني تعليقاتها علي المواضيع اللي بكتبها ومكسوفة هانم طبعا اللي كانت علي طول بتعلق علي بوستاتي علي انها بتاعة حرنكش وكمان نادين ( ساتيا جراها ) اللي بعتبرها اختي الصغيرة وربنا يوفقها وتنجح ودلوقتي بقي اسيبكم مع اول بوست كتبناه في المدونة وكان حرنكش اللي كاتبة بجد وانا بكتب البوست دة حاسس اننا زي ما نكون فعلا لسة عاملين المدونة دلوقتي ويارب السنة الجاية تكون سنة سعيدة علي المدونين كلهم

" أخيرا بقينا مدونين "


ياااااه
واللهي ماعارف اقول اايه
الموضوع كان ضحك وهزار وتهييس
انا كنت قاعد مره في نقابة الصحفيين
وروحت قايل كلمه كده مش عارف ايه اللي خلاني اقولها
قولت لاتنين اصحابي ايه رايكم ..ماتيجو نعمل مدونه
عادي يقي
لقيتهم بيقولو قشطه وبييس ..ومعاك في الحوار
خلاص ياجدعان كلام رجاله
اه كلام رجاله ياحرنكش
طيب انا هكريت النهارده ..وأبعتلكو النفيتيشن
الكلام ده حصل من حوالي شهر خمستاشر يوم ..مش فاكر
لاني من بعد ماكريت وبعت الانفيتيشن ...محدش عبرني من اللي كانو معليين حسهم اوي وهمه بيقولو كلام رجاله
لكن النهارده 30/7/2006
حصلت المعجزة الكبري
ولقيت رساله عالميل بتقولي ان فيه واحد من الاتنين قبل النفيتيشن
لولولولولولولولولوي
عقبال عندكو ياعيال
وبدخل عالبتاع لقيته كمان عامل بوست
عقبال التاني يارب
عارفين كمان اللي عمل البوست كنت عمال اقوله مين اللي هيعملنا الديزين
يقولي عيب عليك
اقوله يعني انته
يقولي ياراجل هتجيب ديزينر وانا موجود
وطبعا زي ماحضراتكو شايفين
الديزاين اللي عاملينه متميز جدا
ومن رابع البتنجالات انك تلاقيه عند اي مدون
ماشي ياجدعان
منجلكوش في مدونه واقعه

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

طيب ممكن تقولى انت استفدت ايه من الامدونه واكيد مش قصدى الاستفادة الماليه
يعنى كسبت صحاب او عدلت رايك فى موضوع او ان المدونه دى اثرت فى حياتك يا ريت تقولى بشمهندس محمد

5:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

عيد أنا كل ما أفتكر اليوم ده أتبسط أوى وانت عارف أن أنا كان نفسى أدون معاكم بس أنتم كنتم زعلانين منى المهم ده مش وقته و المدونة عملة تأثير كويس و كمان الناس بتوع الشات بوكس خلاص بيستنوا بعض عنك فى مدونتك عقبالى انا و تويو
على فكرة أنا مش بحسد أنا ب أقر بس

7:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

انا بعتقد ان اكبر استفادة من التدوين اني فعلا بكتب اللي عايز اقوله بدون تحفظ او خوف وكمان اكتسبت صداقات جميلة من خلال التدوين دة غير اني ببقي سعيد بتفاعل الناس مع اللي بكتبه زي تويو وفؤاد وكايند جرل

4:47 PM  
Blogger high_staff said...

كل سنة ومدونتك طيبة ومبروك النجاح للمرة التانية بسلسانك عاوزين نقص منة حتة انا بقى بذات نفسى هاقصها لما اشوفك..........بعا عارف لية؟ مش عارف ؟اقرا البوست تانى

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

happy birth day to youuuuuuuuu

متشكرة اوى يا باشمهندس على كل الحفاوة دى
الواحد مش عارف يقول ايه والله

happy birth day agaaaaaaaaaaaaaaaaain


/*kind girl*/

10:10 AM  
Blogger Gemyhood said...

مبروك يا حلاوة

7:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home