Thursday, August 31, 2006

المصيف وما يتفسحون









رايح حته بعيده
يعني هاخد اجازة واتفسح واشم هوه غير
هوه وسط البلد والبورصه

قعد افتكر كده بقالي اد ايه مخرجتش
برة القاهره لقيتني بقالي خمس سنين مخرجتش برة كوردون العاصمة

واخيرا هتنفس واسافر برة القاهره

منكرش اني قلقان

ومنكرش برضه انا مبحبش السفر وبحب
القاهره ومبحبش اخرج منها

انما خلاص فاض بيه

والتغيير مهم

ده بما اننا يعني بنطالب بالتغيير
وبتاع :)

واحلي حاجه في الفسحه دي انها مع
اصدقائي وعلي راسهم صديقي العزيز انا مين " شريكي في المدونة

خلاص بقي
عايز اسمع ..ترجع بالسلامة
ياحرنكش

ولو مرجعتش المدونة امانه في رقبتكم
ده بعد الشر عني طبعا وانشاء اللي يكرهوني

وابقوا اكتبو في الكومنتات

اصحاب المدونة اختفو في ظروف مغمضه

يلا بأه فتكو بالعافية


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

وله يا حرنكش بقى رايحين مصيف و متقولوليش طيب لما ترجع ابقو كلمونى و أوعى تعملوا مظاهرة هناك لحسن الجمبرى يعضك ........ و يا بطيخة انت وهو مش أنا أديتكو عنوان المدونة بتاعتى مش كنتو تيجو نشوف خلقكم هناك خده و انشره وأنا حبقى أضبطلكو اللينك عندى www.maktoobblog.com/badawy_elghad
أوعى تكون لسة مش عارفنى يا منيل أنا بدوى ... مستنيك تقولى رأيك يا عم المدون الجبار

12:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

ترجعوا بالسلامه ياشباب
وسلمولي علي مرسي مطروح كتيييييييير، أمانه تسلموا علي شارع اسكندريه وشارع البحر(الكورنيش يعني) و علي البحر نفسه شط شط وقلولوا إنه وحشني قوي، علي فكره أنا نفسي أسافر أنا كمان عشان حاسس إني تعباااااااان، أه والله ونفسي أبص للناس من غير ما افكر في السياسة ونفسي أعيش زي بقية مخاليق ربنا ولو لأيام، المهم أشوفكوا قريب......

مصطفي

4:47 AM  
Blogger MAKSOFA said...

ترجع بالسلامه ياحلي حرنكش
وبالمناسبه اهديك افنيه حسين الجسمي قول لي رجعت ليه ياحبيبي
وعلي فكره انا حاطها دلوقتي في المدونه

12:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

شكرن يامكسوفه


المعني بتاع الاغنية وصل
وانا كمان وصلت والحمد لله بالسلامة :)
وميرسي طحن علي كلامك الحلو ده

2:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home